Wednesday, May 11, 2011

cannot sleep -______-

Sekarang 3:56 minit pagi
Alasan; Tak boleh tidur arghhhh alasan dah lapuk -_- hah?? Kepala tengah sakit pening pening tak lama lagi botaklah kepalaku serta penglihatanku yang semakin kabur. Tua kah aku? Arghhhhh... aku terlalu banyak berfikir masalah yang semakin membelenggu diri aku =.= Sesuaikah ayat tuh? Ishh dah dah, tak payah nak bercerekarama pulak kat sini, hah aku lepas ni dah tak update apa apa lagi kat blog ni hem suka lah kau kan eh tapi bukan selamanya tapi untuk sementara jeh sebab aku T.E.R.P.A.K.S.A ye pergi berjuang untuk negara selama 3 bulan, eceh melampau lah pulak statement. Tak faham lagi? Maksudnya aku kena pergi PLKN lah berbie doll! Yea, aku kat sana kena lah perjuangkan DIRI aku untuk menjadi yang lebih baik, heh baik ke? Tunggu lah nanti bila aku dah balik, watchout! Tiada lagi Facebook, Blogger, Twitter dan segalabagai selama 3 bulan -.- Bye bye everyone



Written by; Teeya

No comments:

Post a Comment