Wednesday, May 4, 2011

mirror yourself before judging others

Untuk entry kali ni memang untuk diri aku sendiri sebab aku memang teramat selalu sangat dok tengok diri aku kat depan cermin sampai cermin tuh dok jelak tengok muka aku je. Aku ni kira kuat perasan jugak lah, eh kira baiklah aku ngaku jugak tau ishk bukan aku nak cakap yang aku ni baik tapi kira aku nak bagitau yang aku bukanlah jenis hipokrit tapi kadang kadang tuh adalah jugak sikit sikit, tengok environment jugak lah kot kalau nak ber'hipokrit. Mesti bosan kan dok cakap pasal aku jeh? Haa aku dah tahu lah tak payah nak bagitau, aku tahu lah aku tak 'sepemes' dan 'sehot' korang dan tujuan aku untuk berbelog ni pun sebab aku dah terlebih banyak masa terluang yang dihabeskan untuk meluahkan pendapat dan perasaan aku kat sini, ya memang aku nak bagitau satu dunia tentang perasaan aku. Orang berbelog aku sebok nak berbelong, orang berpesbuk aku sebok nak berpesbuk. Ala sekarang dah zaman 2011 beb, takde yang tak main dengan komputer ni alangkan nenek punya nenek jiran aku pun dah berpesbuk. Nak kata apa lagi? Ingat aku gila ke cakap sorang sorang? Aku cakap dengan engko lah. Sorry ye kawan kalau bahasa aku ada sedikit kekasaran sebab untuk lebih mesra pelanggan lah aku cakap cam ginih =.= maaf lah yerk sekali lagi ku pohon kalau bahasa yang aku gunakan ada sikit campur dengan bahasa keling.. hehe aku saje nak penuhkan blog aku dengan 'benda' tah pape ni, kalau tak suka silakan kembali di tempat masing masing ye. Dah sudah, sejak bila anak mak ni jadi penyopan pulak kan, kalau mak tahu gerenti buat kenduri kesyukuran ini malam jugak haha (gelak purapura) ini adalah propaganda aku je. *Thanks kerana meluangkan sedikit masa untuk baca entry aku yang 'tah pape' ni. Salam~


Written by; Teeya

No comments:

Post a Comment