Sunday, January 1, 2012

Troll face!

Excited? Fear? Not ready? Spine-chilling? Sad?



       Err semuanya bercampur baur menjadi satu, yelah aku yang alaminya mana kau 
faham perasaan aku ni. Aku sebenarnya tak ready lagi kot nak sambung belajar jauh jauh,
if dekat takpelah boleh jugak aku balik rumah, ni tak! Jauh gila dekat PD, Negeri Sembilan tu hah!

      Adoi asek nak kena jauh dari family je, hm mesti tak dapat balik rumah selalu kan? 
Okey lah ni semua demi kebaikan aku, demi masa depan aku. Aku perlu belajar je untuk 
banggakan mak dan abah aku, okey dah fikir azam tahun baru nak belajar sampai lebam! 
Yeke? Haha *jangan asal cakap je Teeya! Okey aku akan buktikan kat korang yang aku 
boleh berjaya, by the way aku amek kos yang sama macam aku amek dulu so takdelah
pening sangat nanti. Please pray for me okey? Amin..





Written by; Teeya

No comments:

Post a Comment